Wachttijd

Wachttijd

Op dit moment (oktober 2025) is er  een aanmeldingsstop.  Wachtlijsten proberen we te voorkomen, maar de instroom van nieuwe aanmeldingen hebben we niet  zelf in de hand. Als u na het eerste gesprek besluit om verdere afspraken te maken dan geldt daar niet nog eens een lange wachtlijst voor.

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling.

Omdat sommige ziektekostenverzekeraars ons een maximaal behandelbudget per jaar opleggen, kan het gebeuren dat als ons behandelbudget voor een ziektekostenverzekeraar voor dit jaar op is, wij u voor dit jaar geen behandeling meer kunnen aanbieden. In zo’n geval kunt u contact opnemen met uw ziektekostenverzekeraar en hen vragen waar u wel behandeld kunt worden.  Hier kunnen wij helaas niets aan doen, dit is wat sommige ziektekostenverzekeraars ons voorschrijven.

Meest recente berichten